Thursday 3 September 2009

På Landet


Jag vet att jag borde skriva på engelska, men just nu förmår jag bara inte.
Har just författat något luddig projektbeskrivning, kanske borde posta den här, men väljer att vänta lite med det.

Projektet kommer att inbegripa dans - och film, precis som förra gången, men nu på ett helt annat sätt.
För er som inte begrep någonting av vad det var jag höll på med förra gången.... ni kommer inte att bli besvikna.
Obegripligheten är ett viktigt inslag, inte så att jag tvingar fram den precis, den kommer helt naturligt. Fokus ligger på skapandeprocessen och resultatet är höljt i dunkel. Inga nyheter alltså. Anteckningar från det pågående arbetet kommer att finnas här, så snart jag tagit det första klivet ut i undersökandets universa.
Amalia

No comments:

Post a Comment